Sista gympasset i september

PÅ GYMET blev det motionspass på två timmar som gick alldeles utmärkt i dag. Men så började jag med trappmaskinen och där är det svårt att hålla pulsen nere 🙂

35 minuter trappmaskin, 1 timma löpband samt 25 minuter på crosstrainern.

Sedan blev det 30 minuters styrka, mest mage.

TOTAL TRÄNINGSTID: 172 timmar.

TOTAL KALORIFÖRBRUKNING: 49838.

KALORIFÖRBRUKNING DAGENS PASS: 764 varav 55% fett.

MEDELPULS DAGENS PASS: 114.

INOM REKOMMENDERAD ZON: 1 timma, 52 minuter och 32 sekunder.

TOTAL TID DAGENS PASS: 2 timmar, 1 minut och 38 sekunder.

Och i morgon är det sista dagen i denna månad vilket innebär attjag ska summer hur mycket motion jag ägnat mig åt under september månad. Mycket har det blivit och det är väl osäkert om jag kan klara fler månader som denna. Men det har varit inspirerande och kul och nu ser jag fram emot summeringen men det är ett simpass kvar i morgon bitti.

Optimisten vidhåller att vi lever i den bästa av möjliga världar, och pessimisten fruktar att han har rätt.

J.B. CABELL

Bara tusingen

I DAG eftersom jag tog mitt förnuft till fånga (händer inte så ofta) och ägnade en kvart till att stretcha ut ordentligt med tanke på gårdagens jogg. Jag vet ju så väl att jag borde göra detta varje gång men…. Det är mördande tråkigt!

TOTAL TRÄNINGSTID: 170 timmar.

TOTAL KALORIFÖRBRUKNING: 49074.

KALORIFÖRBRUKNING DAGENS PASS: 209 varav 55% fett.

MEDELPULS DAGENS PASS: 117.

INOM REKOMMENDERAD ZON: 29 minuter och 53 sekunder.

TOTAL TID DAGENS PASS: 31 minuter och 43 sekunder.

När man ska hämta honung med ballong är det av yttersta vikt att man inte låter bina veta att man kommer.

NALLLE PUH