En liten men naggande god ökning

AV KILOGRAM PÅ GYMET…Jag har känt ett tag nu att den ”gamla” inställningen av vikter inte varit tillräckligt. Det är på inget vis några revolutionerande höjningar men några kilo hit och dit blev det:

Biceps 7,5 kg x 3 blir 22,5 kg

Triceps 25 kg x 3 blir 75 kg har jag höjt till 27,5 kg blir 82,5 kg

Högrodd 20 kg x 3 blir 60 kg

Bröstpress 12,5 kg x 3 blir 37,5 kg

Benspark 17,5 kg x 3 blir 52,5 kg

Latsdrag 35 kg x 3 blir 105 kg har jag höjt till 37,5 kilo blir 112 kg

Mage/framsida lår 45 kg x 3 blir 135 kg har jag höjt till 47,5 blir 142,5 kg

Benpress 50 kg x 3 blir 150 kg

Benpress (igen för att sträcka ut anklarna) 50 kg x 3 blir 150 kg

Mage 25 kg x 3 blir 75 kg har jag höjt till 30 kg blir 90 kg

Rygg 25 kg x 3 blir 75 kg har jag höjt till 30 kg blir 90 kg

Lårcurl 3 kg x 3 blir 9 kg

Axelpress 1 kg x 3 blir 3 kg

Adductor (utsida lår) 35 kg x 3 blir 105 kg har jag höjt till 40 kg blir 120 kg

Abductor (insida lår) 35 kg x 3 blir 105 kg har jag höjt till 40 kg blir 120 kg

Latmatch 3 kg x 3 blir 9 kg

Totalt på ett pass blir detta 1250,5 kg.

Ja, som vanligt (numera) blev det 10 minuters uppvärmning på roddmaskinen och strax över timman styrka.

För morgondagen har jag packat cykelväskan och har planer på att cykla hem från jobbet. Det är tyvärr ännu för kallt att cykla bägge vägarna när man måste starta i ottan. I morse när vi åkte till simhallen var det 2 minus. Kan livligt föreställa mig att det var minst 3 minus vid den tidpunkt jag hade måst starta men det ska väl ge sig så småningom.

Nu ska det fixas lunch för morgondagen och sedan är det nog tusan dags att sova igen.

Lämna ett svar

Du kan använda dessa HTML-taggar

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>