Herrejisses!

SOM JAG BLIVIT GRATTAD I DAG! Man skulle kunna tro att det var en 100-årsdag minst med all uppmärksamhet jag fått från alla goda vänner på Facebook, av familjen, på arbetet och via mail – helt otroligt! Tack – jag har knappt hunnit tacka alla 😉

Kvällen har jag tillbringat på gymmet, ja jag har ju firat 56 födelsedagar innan så 😉

Det blev endast en kortkort löprunda för det körde ihop sig under eftermiddagen på jobbet och jag hann inte komma i väg med tåget. När jag sedan väl var på gymmet ringde man från jobbet så det gick lite tid där innan jag kunde angripa löpbandet…

Träning: Löpträning, löpband

Totaltid: 00:21:47

Maxpuls: 147

Medelpuls: 133

Procent av maxpuls: 90

Procent av medelpuls: 82

Tid över pulsintervallet: 00:06:02

Tid under pulsintervallet: 00:00:11

Tid inom pulsintervallet: 00:14:25

Distans: 3,1 km

Förbrukade kalorier: 252

LT20100407.jpg

På spinningen glömde Roger sätta i gång pulsmätningen och kom på det cirka 10 minuter in i passet men bättre det än inget 😉

Träning: Spinning 60 med Roger och Suunto 😉

Totaltid: 00:56:38

Maxpuls: 135

Medelpuls: 122

Procent av maxpuls: 85

Maximal (>90%) 00;10:28

Very hard (80-90%) 00:32:06

Hard (70-80%) 00:01:55

Moderate (60-70%) 00:04:110

Easy (< 60%) 00:00:00 Träningseffekt 5,0 - För mycket Förbrukade kalorier: 282 kcal (541 kcal enligt Polar Pulsklocka) SP20100407.jpg

Som vanligt tog jag ut mig lite för mycket…

Passet har extremt hög effekt på den

aerobiska förmågan, men bara om det följs

av tillfredsställande återhämtning. Passet ger

extrem hårdträning och bör inte göras ofta.

Ja, det var min dag och kväll 😉

2 kommentarer tillHerrejisses!

Lämna ett svar

Du kan använda dessa HTML-taggar

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>