I morgon

BLIR DET VILODAG men kvällens gympass är fördelat på följande aktiviteter 😉

Träning: Styrketräning, superset

Totaltid: 01:24:28

Maxpuls: 131

Medelpuls: 94

Procent av maxpuls: 78

Procent av medelpuls: 56

Förbrukade kalorier: 380

Träning: Löpträning på löpband

Totaltid: 00:30:26

Maxpuls: 136

Medelpuls: 128

Procent av maxpuls: 80

Procent av medelpuls: 76

Tid över pulsintervallet: 00:00:00

Tid under pulsintervallet: 00:00:39

Tid inom pulsintervallet: 00:29:48

Distans: 4,02 km

Förbrukade kalorier: 310

Sedan var det då spinning med pulsband i 60 minuter. Tyvärr funkade inte gymmets band som jag blev tilldelad så nu vet jag inte alls status på detta pass ;-(

Jag trodde det skulle var ”tungt” med träning i dag eftersom jag kände mig så illa sliten i går men det gick över förväntan. En vilodag kan göra mycket 😉

I morgon blir det som vanligt vilodag och det beror faktiskt mest på att jag känner mig stressad över att träna på fredagar då gymmet stänger tidigare. Fast å andra sidan är det ganska skönt att inte träna just då eftersom man som regel har lite annat att göra så där i veckoslutet.

Vi får se om jag tar ett styrke- och löppass på lördag? Jag behöver få ihop några kilometer till för att uppnå mitt veckomål med löpningen som ligger på milen. Men som sagt…vi får se hur det blir med den saken 😉

Woffegubben har blivit stenförkyld och ligger nu nerbäddad. Han kommer inte att gå till jobbet i morgon utan stanna hemma och kurera sig. Har han lite flyt så kanske helgen räcker för tillfrisknande.

Vi får hoppas på det för det är lagom kul med en näsa som rinner oavbrutet och hosta som känns ända ner i magen varje gång man hostar samt därtill ett huvud som känns som en fotboll… Det är lätt att hålla sig för skratt om man säger så.

2 kommentarer tillI morgon

  • Grymt bra jobbat med träningen. Jag ska verkligen försöka se till att komma in i träningsrutiner jag också. Trevlig helg. och ha en skön vilodag.

  • Cornelia> Ja, igår kändes det bra igen men dagen innan var det tvärt om 😉

    Det är verkligen det värsta som finns när man av olika anledningar gjort uppehåll i träningsrutinerna – himla svårt att komma tillbaka…

    Trevlig helg till dig också!

Lämna ett svar

Du kan använda dessa HTML-taggar

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>